Ads 468x60px

Sample text

Sample Text

Моя сторінка

Номінація виставки: «Нова українська школа: інтерактивне середовище»
Тема досвіду: Використання блогу як медіа-освітньої технології в процесі навчання.
Інформація про автора досвіду:
Гринь Наталія Олегівна учитель української мови та літератури, спеціаліст першої категорії.
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів№38 в Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Бисько Ірина Володимирівна
Адреса школи:  69059 м.Запоріжжя, вул.. Парамонова 7А
Телефон: 7698019

Сайт школи: http://www.school38.zp.ua/
Провідна педагогічна ідея досвіду
Основною педагогічною ідеєю досвіду є вироблення певної сукупності технологій навчання української словесності, що сприяють розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок у сучасних школярів, формування творчої, гармонійно розвиненої особистості учня через підбір теоретичних матеріалів та визначення практичних засобів із впровадження сучасних освітніх технологій в навчально-виховний процес з метою створення комфортних умов для навчання та самореалізації, креативного розвитку особистості дитини.
    Життя доводить, що в умовах постійних змін, конкуренції найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, планів, нових підходів та рішень). Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, умінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення, вмінням бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили попередники.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Розвиток нових форм взаємодії всіх учасників навчального процесу іде дуже швидко. Без професійного зростання в освоєнні інформаційно-комунікативних технологій і бажання їх застосовувати в навчальному процесі - не обійтися. Дуже важливо формувати і розвивати ІКТ – компетентність учителя.
Блог професійного співтовариства дозволяє систематизувати накопичений матеріал, узагальнювати результати самоосвіти, ділитися результатами своєї праці. Налаштування блога дає можливість організувати роботу в закритій групі користувачів, наприклад, тільки учням або їх батькам.
Школа перестає бути єдиним джерелом інформації. З’являються нові «простори», де учням представлена можливість у спілкуванні і співпраці.
Для учнів блог – це зразки виконання творчих завдань, участь у конкурсах, проектах, олімпіадах, додавання заміток, фотографій, творчих робіт, засіб зв'язку та спілкування з однокласниками з метою обговорення спільних справ, самоосвіта та ін.
Блог для вчителя є діючим інструментом формування і розвитку інноваційної культури вчителя. Цьому сприяє особливості блогового середовища:
- публічність робить матеріали доступними для колег, учнів, батьків;
- інтерактивність, відкритість – можливість залишати коментарії, отримувати зворотний зв’язок, від учнів, батьків, колег;
- авторство – можливість продемонструвати свій досвід роботи, висловити свою позицію.
Науково-теоретична база досвіду
Сподіваюся, що вивчення праць О. Пометун, А. Кроуфорд, В.Саул та  інших сприятиме співробітництву, порозумінню й доброзичливості, реалізації особистісно орієнтованого навчання.
Стисла анотація досвіду
Блог Гринь Наталії Олегівни «Територія щасливого дитинства» із девізом «Допоможи кожній дитині усвідомити суть свого життя, визначити й накреслити орієнтири власного майбутнього» працює з 09.12.2014 року. Блог складається з 10 сторінок:
- Сторінка для учнів 5-9класів,
- Сторінка для учнів 10-11 класів,
- Позакласна робота,
- Корисні посилання,
- Розвиток мовлення,
- Моя сторінка,
- Виховна робота,
- Матеріали до уроків,
- Поради батькам.
Блог представляє собою електронне портфоліо учителя. Воно стало стимулом для самореалізації і саморозвитку, бо дає педагогу найширші можливості:
- на блозі є інформація про навчальний матеріал (для учнів, які не були на уроці);
- творчі роботи (відеоуроки з української мови, відеопоезії, які дають можливість продемонструвати творчість учнів і стимулювати інших учнів до грамотності і створення власних роликів);
- повідомлення про події в класі, фотозвіти після проведених заходів;
- популяризація дитячих досягнень;
- корисні поради батькам, учням.
Постійна робота над блогом показує прагнення до самоосвіти і самовдосконалення учителя, а також покладає велику відповідальність на вчителя, бо всі матеріали у відкритому доступі.
Результативність впровадження досвіду
В результаті роботи блог поповнюється новими матеріалами, які можуть бути корисними для учнів та педагогів. Висвітлюються різні напрямки роботи.  Батьки учнів можуть знайти також корисну інформацію для співпраці.
За допомогою навчального блогу  доповнюю викладений на уроці матеріал цікавими фактами, відео, необхідними коментарями. За допомогою повідомлення в блозі даю довільні оголошення, анонси, нагадування,  а також за допомогою інтернет-блогу займаюсь з учнями додатково, готуючи їх до найрізноманітніших конкурсів, олімпіад та турнірів, звичайно за умови, якщо учні проявляють до нього інтере
За допомогою освітнього блогу школярі здобувають не лише предметні знання, але й розвивають вміння працювати із сучасними технічними засобами.
 Блог  сприяє здійсненню творчого підходу учнів до виконання завдань, формуванню соціальних і комунікативних компетенцій, підвищує допитливість учнів; розвиває пізнавальну активність.
  Використання комп’ютерних технологій дозволяє мені розширити педагогічні можливості, створити базу для залучення дітей до комп’ютерних навчальних програм. Комп’ютер став потужним технічним засобом навчання дітей. Застосування мультимедіа та інформаційних технологій у якості дидактичних засобів використовую для підвищення мотивації та індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей дітей та для створення благополучного емоційного фону. Використання комп’ютерів у навчанні не тільки збільшує швидкість передачі інформації дітям та підвищує рівень її засвоєння, а й сприяє розвитку таких процесів як увага, пам’ять, мислення, уява, мовлення, бере участь у інтелектуальному, емоційному та моральному розвитку дітей
Репрезентація досвіду
Досвід представлено на засіданнях ШМО вчителів філологів ЗОШ І-ІІІ ст.№38, апробовано під час уроків української мови та літератури.
Мій блог вчителя-предметника : https://ridnamova29.blogspot.com/






народознавство на уроках мови та літератури

http://www.slideshare.net/vyhrestuk/ss-46324949
Бінарний урок з української та англійської  мови в /8 класі

Пропоную відеоуроки з української мови учнів 10-11 класів 


Немає коментарів:

Дописати коментар

 
Blogger Templates