Ads 468x60px

Sample text

Sample Text

понеділок, 22 серпня 2016 р.

тести для 11 класу

1 Установіть відповідність між іменни­ками та родами, до яких вони належать.
1. Непосида, соня, забіяка.
2. Краса, усмішка, мальва.
3. Сибір, степ, тюль.
4. Сонце, волосся, верб'я
А. Жіночий.
Б. Чоловічий.
 В. Середній.
 Г. Спільний.
 Д Рід не визначається.
2. Встановіть відповідність між відмінками іменників (цифра позначає наступне слово)
А називний 
Б знахідний
 В орудний
 Г давальний 
Д родовий

Ще недавно дихало в мої(1) думки студеним (2) пахом зів’ялого(3) листя, а вже сьогодні шовковисте повітря (4) весні купає очі

3. Між дієсловами  в реченні та їх синтаксичною  роллю
1. Не любив я ловити птахів.
   2. Бажання творити добрі діла зосталась при мені на все  життя.                            
   3. Виходить дівчина із хати води з криниці набирати.
   4. Жити – Вітчизні служити.
   А  підмет
   Б  присудок
   В  означення
   Г  додаток
   Д  обставина
4. Визначити рядок, у якому з великої літери пишеться лише перше слово власної назви.
А (П,п)івденне (П,п)олісся,         (Ч,ч)емпіонат (С,с)віту.
Б (У,у)країнська (М,м)едична (С,с)томатологічна (А,а)кадемія (П,п)івнічне (М,м)оре.
В (Ш,ш)евченко (Т,т)арас,            (П,придністровська (М,молдавська(Р,р)еспубліка.
Г (В,в)сесвітня (Ф,ф)едерація (Ж,ж)інок,         (С,с)ин (Б,б)ожий.
5. Позначте речення , ускладнене дієприкметниковим зворотом
А  На березі хвилястої Десни стояло місто , оповите в сни.
Б  На лугах ще трава не кошена , у полях красуються жита.
В  Рівними рядами стоять обважнілі плодами яблуні .
Г  На галявині лежали забуті дітлахами іграшки
6. Виберіть рядок, у якому всі слова не мають закінчення.
А. Ліс, ряд, піч, тема, птах.
Б. Кіно, пальто, вікно, село, місто.
В. Сонце, вершки, ножиці, давно, батько.
Г. Зврху, ательє, кіно, поні журі.
7. У якому рядку всі іменники утворено префіксально-суфіксальним способом?
А. Вагончик, дитятко, долинка, дощик, вовчище.
Б. їжачиха, висота, широчінь, здоровань, зелень.
В. Ягідка, матуся, вихід, українка, перловка.
Г. Подорожник, суглинок, підвіконня, звістка, міжбрів'я.
Речення                                            
1.Ця подія відбулася за царя Гороха.        
2.Од страху моя душа в п’яти сховалася.   
3.Дівчата як кров з молоком намагалися             
переспівати парубків.                                
4.Язикатій Хвесьці не можна казати нічого зайвого.
Член речення
 А. підмет
 Б. присудок
В. додаток
Г. означення
Д. обставина

8. Установіть відповідність між фразеологізмом у реченні та його синтаксичною роллю
9. Встановіть відповідність
1  розмова , трон , якір
2  щастя , Юхим , сміятися 3  тихий , добро , яловець
 4 честь , совість, ненависть

    А  слова , що мають однакову кількість звуків і букв
      Б  слова , що мають більше звуків , ніж букв
      В  слова , що мають більше букв , ніж звуків
      Г  слова , які не можна переносити з рядка в рядок
      Д  слова , розташовані за алфавітом

10. Установіть відповідність між назвою словника та предметом вивчення.
    1 значення слова                          
    2 написання                                  
    3 вимова                                         
    4  походження                              
                                                           
А ономастичний
 Б  тлумачний
В  орфографічний
Г  орфоепічний
Д  етимологічний
11. Укажіть рядок , у якому фразеологічні звороти – синонімічні :
А  грати з вогнем – грім би тебе вдарив
Б  як з клоччя батіг – як із дишла гармата
В  каламутити воду – виводити з ладу
Г  глузд за розум завертає – заговорити іншою мовою
Д  туман застелив очі – з кам’яним лицем

12. Запишіть правильно
Аби\чий, де\який, хтозна\що, ні\від\чого, будь\хто, будь\з\ким, де\котрий, ані\чий, південно(білоруський), північно(східний), високо(освічений), пів(Нілу),  екс(президент), псевдо(науковий), броне(машина), плаче(ридає).

1. Лиш де-не-де прокинеться пташка , непевним голосом обізветься із свого затишку. 2. Найвірніше і найсильніше любить нас тільки мати. 3. Грім буркоче спересердя. 4. Я на тебе дивлюся щовечора. 5. У цих рядках талант поета виявився найбільш  повно. 6.  Пролетіла страшенно кіннота,
 тільки сухо копита дзвенять. 7. Усе так незбагненно , так неймовірно. 8. Я був самотній , сам-на-сам з своєю самотою.
13. Укажіть речення , у якому допущено помилку у написанні прислівника.
14. Вкажіть речення , у якому прислівник виступає обставиною місця.
15. Вкажіть речення ,  у якому прислівник вжито у простій формі  найвищого ступеня порівняння
16. Вкажіть речення , у якому прислівник вжито у складеній формі найвищого ступеня порівняння .

17. Вкажіть речення , у якому прислівник виступає обставиною місця.

1.  Установіть відповідність між іменни¬ками та родами, до яких вони належать.
1. Лівша, сирота, замазура.
2. молодість, любов,.
3. Теля, полум’я, каченя.
4. А. Жіночий. 
Б. Чоловічий.
 В. Середній.
 Г. Спільний.
 Д Рід не визначається.
2. Встановіть відповідність між відмінками іменників (цифра позначає наступне слово)
А називний            
 Б знахідний 
В орудний              
 Г давальний 
Д родовий Над(1) берегами Вічної(2) ріки летить у(3) світ зорею (4)неповторність.

3. Між дієсловами  в реченні та їх синтаксичною  роллю 
1. Пізнати мову народу — зрозуміти його душу.
   2. Не любив я ловити птахів.                            
   3. Прийшов я сповідатися калині
   4. Настав час  прощатися   А  підмет
   Б  присудок
   В  означення
   Г  додаток
   Д  обставина
4. У якому рядку необхідно у всіх словах обрати велику літеру?
    А.  (с,С)узір’я (ч,Ч)умацький (ш,Ш)лях, (д,Д)екан, (с,С)офійський (с,С)обор, (с,С)вятий (д,Д)ух.
    Б.  (з,З)ахідна (є,Є)вропа, (п,П)етрові батоги , (н,Н)ародний (д,Д)епутат України, (є,Є)вангеліє. 
    В. «(л,Л)ітопис (с,С)амовидця», (б,Б)ультер’єр, (о,О)перний (т,Т) еатр, (в,В)олосожар.
    Г.  (т,Т)ичинині поезії, (п,П)резидент (у,У)країни,(п,П)олісся, (м,М)алайський архіпелаг.


5. Позначте речення , ускладнене дієприкметниковим зворотом 
А  Повечерявши полягали спати.
Б   Замість квіток шаблі списи виблискують у долині
В  Як сестра схилилась над тобою невтомна подруга сувора творчість.
Г  Осіннє листя  змокле під дощем світилося сумним світлом
6. Виберіть рядок, у якому всі слова не мають закінчення.
А. Сіль, ряд, слово, тема, птах.
Б. Кіно, пальто, вікно, село, місто.
В. Сонце, вершки, ножиці, давно, батько.
Г. Кафе, таксі, леді, метро, колібрі. 
7. У якому рядку всі іменники утворено префіксально-суфіксальним способом?
А. Вагончик, дитятко, долинка, дощик, вовчище.
Б. їжачиха, висота, широчінь, здоровань, зелень.
В. Ягідка, матуся, вихід, українка, перловка.
Г. Подорожник, суглинок, підвіконня, звістка, міжбрів'я.
8. Установіть відповідність між фразеологізмом у реченні та його синтаксичною роллю
Речення
1.Ніколи не кривили ми душею, ділили щастя з добрими людьми.
2. Він заговорив дрібно й сердито, наговорив сім мішків гречаної вовни
3.  Пішов козак світ за очі.                                                                                     
4. У людей досвід, практика, а цей без п’яти хвилин спеціаліст їх розуму наставляти Член речення 
А. підмет 
Б. присудок 
В. додаток 
Г. означення



9 . Встановіть відповідність Вставити пропущені прийменники
1. - у-
      2  - в –
      3  - зі - , -з-
      4  -й - , -і-
   А  дивитися  …  вікно
      Б  дні  …  ночі 
      В  навчається  …   інституті
      Г  поговори  … мною
      Д  тести  …  англійської мови

10. Встановіть відповідність
1 вушко голки                              
    2 весь Київ гуляє                         
    3 десь мати руку                          
    4 новини поспішають                  
                                                            А  метонімія 
Б  метафора  
В  синекдоха 
Г  гіпербола 
Д  персоніфікація
11. Визначте рядок , у якому фразеологічні звороти не є синонімами :
А  як бабак свисне , як на долоні волосся виросте , як виросте трава на помості
Б  хоч віником мети , хоч з гармати стріляй , хоч кіл на голові теши
В  хоч вовком вий , хоч криком кричи , хоч з мосту та у воду
Г  де козам роги правлять , де Макар телят пасе , де і перець не росте.
12. Запиши правильно: пр..чудовий , пр..святий ,  пр..старілий , пр..глушений, лимонно/жовтий , історико/культурний,  теоретико/пізнавальний , сільсько/господарський, водо/розчинний , середземно/ морський,  південно (західний), міні(футбол), масово(політичний), пів(Австралії), напів(голодний), радіо(комітет), східно (український), мото(спорт).

1. Там б’ють і клекочуть пороги , здіймаючи  хвилю до дна.
2. Про щастя , здобутеє нами , шепочуть зелені літа.
3.  Перебуваючи на засланні , Шевченкові було заборонено писати й малювати. 4. І правди не/ знаходячи в житті до неї серцем ти шукав путі. 5. Не/навидячи , випалюють душу.
6.Не/хилячись , я чесно йду життям. 7. Мати ходить гукаючи. 8. Гай лежав розпластавшись.
13. Укажіть речення , у якому при вживанні звороту  пропущено коми.
14. Укажіть речення , у якому дієприслівник пишеться з не-
разом.
15. Укажіть речення з дієприслівником , яке побудоване неправильно.
16.  Укажіть речення , ускладнене дієприслівниковим зворотом.
17. Укажіть речення , ускладнене дієприкметниковим зворотом.

Немає коментарів:

Дописати коментар

 
Blogger Templates